رویدادها آرشیو خبر ها
دادگاه کالچوپولی / آخرین صحبت های موجی

دادگاه کالچوپولی / آخرین صحبت های موجی

بر اساس تاریخی که از قبل مشخص شده بود، جلسه رسیدگی به پرونده کالچوپولی امروز ساعت 10 به وقت ایتالیا آغاز شد تا پرونده تیم یوونتوس و رئیس وقت این تیم بررسی شود. در ادامه خبرهای مهم این جلسه را به اطلاع شما عزیزان می رسانیم :

- اتهام کیفری موجی و جیرائودو برای توطئه شامل قانون مرور زمان شد.

- درخواست تبرئه دی سانتیس (داور قدیمی) رد شد اما برتینی و داتیلو (داوران قدیمی) تبرئه شدند.

- همچنین از برادران دلاواله هم برای شنیدن حرف هاشون دعوت شد. هنوز دادگاه تصمیمی در مورد یووه نگرفته و احتمالا تا شب هم دادگاه ادامه داشته باشد.

- جیانی بالتزرینی خبرنگار اسپورت مدیا ست در توییتر خود نوشت: نسخه ارائه شده به دیوان عالی کشور از همکاری یووه در توطئه یاد نمی کند!

- گفتنی است که این دادگاه ربط مستقیمی به درخواست غرامت یووه از فدراسیون ندارد. موضوع مالی یک پرونده جداگانه است که البته نتیجه این دادگاه می تواند در روند آن پرونده تاثیر زیادی داشته باشد.

- هنوز اعلام رسمی نیامده اما فوتبال ایتالیا پیش بینی کرده که نتیجه دادگاه به شرح زیر است:

- درخواست موجی رد شده و دادگاه وی را مجرم دانسته اما همانطور که گفته شد چون شامل قانون مرور زمان می شده احتیاجی نیست موجی 2 سال و 4 ماه به زندان برود

- همچنین موجی در چند پرونده کیفری شخصی هم مجرم دانسته شده که این پرونده ها ربطی به اتهامش به عنوان نفر اول کالچوپولی ندارد

- درخواست دلاوله ها و لوتیتو هم برای اینکه پرونده آنها شامل قانون مرور زمان بشود هم رد شد

- داوران, برتینی و داتیلو هم تبرئه شدند .

- موجی در پایان این دادگاه گفت: روال دادرسی این پرونده خیلی عجیب بود ، 9 سال تمام مسخره بازی درآوردیم ، خیلی شوربختانه ست و چیزی هم حل نشد. 9 سال طول کشید که معلوم شود که بازی ها منصفانه برگزار شده، انتخاب داورها منصفانه بوده و تحریکی بر روی داورها صورت نگرفته است.

- بعد از حدود 3000 روز ، موجی از 3 اتهام تبرئه شد ؛ دو مورد اتهام فساد ورزشی برای موجی + جیرائودو (مدرکی برای اثبات ادعا وجود نداشت) و یک مورد اتهام توطئه برای ارتکاب جرم (قانون شمول مرور زمان) !

این حکم به این معنی نیست که مدیرای یووه بی گناه هستند، فقط این معنی را می دهد که زمان زیادی گذشته و دیگر نمی توان آنها را محکوم کرد ...

"جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: